İlk Mohikan ve Son Mohikan arasındaki farklar

Dıalogue 1
-Merhaba ben İlk Mohikan.
-Mokinam mı?O ne öyle ya.
-Hayır,hayır Mo-hi-kan.Dünyada bir ilkim ben.
-Git kardeşim başımdan...
Dialogue 2
-Merhaba ben Son Mohikan.
-Neeeeeeeeeeeeee!!! İnanmıyorum yaa,al şu 5 milyon avro yu,yarın gel stüdyoya,çekimlere başlarız.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Monolog 1
-Demek İlk Mohikan sensin,demek ki tüm testleri önce senin üstünde deniceez,bak söylüyorum hiç bi garantisi yok....
Monolog 2
-Gel bakalım Son Mohikan,yıllarca yaptığımız bilimsel çalışmalar sonucunda artık bir nevi ölümsüzsün,500 sene falan yaşarsın herhalde...
------------------------------------------------------------------------------------------------
To be Continued...

1 yorum:

Songulaksay dedi ki...

bütün olay pazarlama ruhunda! bileceksin bu işi,en sevilen,en merak edilen,en,en... olunabilir mi dersin?